Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále dop... Celý popis
Koupit za 341 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Vítězný tah – Cram Tony, B5, Měkká vazba, 228 stran
Doprava:
zdarma
Skladem
341 Kč
Koupit za 341 Kč
Vítězný tah MANAGEMENT PRESS
Doprava:
49 Kč
Skladem
322 Kč
Koupit za 322 Kč
Popis
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále dop...
Parametry
Autor | Tony Cram |
Rok vydání | 2012 |
Výrobce | Management Press |
Počet stran | 228 |