Druhé rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů uznávaného marketingového praktika Petra Freye (Management Press, brož., 204 str., doporučená cena 320 Kč) je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také podnikatelům, kteří hledají inspirativní a netradiční způsoby, jak úspěšně uvést na trh své výrobky, aniž by museli vynaložit vysoké náklady. Sleduje nové trendy, které se v marketingové... Celý popis

Koupit za 310 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Druhé rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů uznávaného marketingového praktika Petra Freye (Management Press, brož., 204 str., doporučená cena 320 Kč) je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také podnikatelům, kteří hledají inspirativní a netradiční způsoby, jak úspěšně uvést na trh své výrobky, aniž by museli vynaložit vysoké náklady. Sleduje nové trendy, které se v marketingové komunikaci objevily zejména díky využívání nových technologií.

Na řadě příkladů úspěšných domácích i zahraničních marketingových projektů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s metodami tradičními. Popisuje možnosti specializovaných komunikačních oborů, jako jsou guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing i product placement. Výrazná pozornost je v publikaci nově věnována komunikaci v retailových řetězcích. Toto aktualizované a rozšířené vydání přináší skutečně to nejlepší z moderních komunikačních a marketingových trendů: nechává čtenáře nahlédnout do řady kampaní, které byly oceněny na prestižních mezinárodních soutěžích, především na soutěži John Caples International Awards, v jejímž výboru autor několik let pracoval.

Za lék proti současné netečnosti spotřebitelů, kteří jsou vystaveni neustálému a intenzivnímu tlaku nabídky, považuje autor invenci a tvořivost v používání nových technologií. Kromě nových přístupů v marketingu se autor zabývá i otázkami společenské odpovědnosti marketérů a využíváním nových trendů při marketingových kampaních neziskových organizací.
Publikace je doplněna barevnou fotografickou přílohou, webovými odkazy, slovníčkem základních pojmů i několika humornými historkami z autorovy marketingové praxe.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2011
Nakladatelství Management Press
Autor Petr Frey
Počet stran 212
Výrobce Management Press
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Jazyk české
Váha 375 gramů
ISBN 978-80-7261-237-6
Zobrazit více parametrů