Druhé rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů uznávaného marketingového praktika Petra Freye (Management Press, brož., 204 str., doporučená cena 320 Kč) je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také podnikatelům, kteří hledají inspirativní a netradiční způsoby, jak úspěšně uvést na trh své výrobky, aniž by museli vynaložit vysoké náklady. Sleduje nové trendy, které se v marketingové... Celý popis
Koupit za 315 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - Petr Frey
Doprava:
25 Kč
Skladem
315 Kč
Koupit za 315 Kč
Marketingová komunikace - Petr Frey
Doprava:
24 Kč
399 Kč
Koupit za 399 Kč
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - Petr Frey
Doprava:
79 Kč
395 Kč
Koupit za 395 Kč
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 | Petr Frey
Doprava:
45 Kč
Skladem
311 Kč
Koupit za 311 Kč
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 - Petr Frey
Doprava:
69 Kč
Skladem
303 Kč
Koupit za 303 Kč
Popis
Druhé rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů uznávaného marketingového praktika Petra Freye (Management Press, brož., 204 str., doporučená cena 320 Kč) je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také podnikatelům, kteří hledají inspirativní a netradiční způsoby, jak úspěšně uvést na trh své výrobky, aniž by museli vynaložit vysoké náklady. Sleduje nové trendy, které se v marketingové komunikaci objevily zejména díky využívání nových technologií.
Na řadě příkladů úspěšných domácích i zahraničních marketingových projektů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s metodami tradičními. Popisuje možnosti specializovaných komunikačních oborů, jako jsou guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing i product placement. Výrazná pozornost je v publikaci nově věnována komunikaci v retailových řetězcích. Toto aktualizované a rozšířené vydání přináší skutečně to nejlepší z moderních komunikačních a marketingových trendů: nechává čtenáře nahlédnout do řady kampaní, které byly oceněny na prestižních mezinárodních soutěžích, především na soutěži John Caples International Awards, v jejímž výboru autor několik let pracoval.
Za lék proti současné netečnosti spotřebitelů, kteří jsou vystaveni neustálému a intenzivnímu tlaku nabídky, považuje autor invenci a tvořivost v používání nových technologií. Kromě nových přístupů v marketingu se autor zabývá i otázkami společenské odpovědnosti marketérů a využíváním nových trendů při marketingových kampaních neziskových organizací.
Publikace je doplněna barevnou fotografickou přílohou, webovými odkazy, slovníčkem základních pojmů i několika humornými historkami z autorovy marketingové praxe.
Na řadě příkladů úspěšných domácích i zahraničních marketingových projektů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s metodami tradičními. Popisuje možnosti specializovaných komunikačních oborů, jako jsou guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing i product placement. Výrazná pozornost je v publikaci nově věnována komunikaci v retailových řetězcích. Toto aktualizované a rozšířené vydání přináší skutečně to nejlepší z moderních komunikačních a marketingových trendů: nechává čtenáře nahlédnout do řady kampaní, které byly oceněny na prestižních mezinárodních soutěžích, především na soutěži John Caples International Awards, v jejímž výboru autor několik let pracoval.
Za lék proti současné netečnosti spotřebitelů, kteří jsou vystaveni neustálému a intenzivnímu tlaku nabídky, považuje autor invenci a tvořivost v používání nových technologií. Kromě nových přístupů v marketingu se autor zabývá i otázkami společenské odpovědnosti marketérů a využíváním nových trendů při marketingových kampaních neziskových organizací.
Publikace je doplněna barevnou fotografickou přílohou, webovými odkazy, slovníčkem základních pojmů i několika humornými historkami z autorovy marketingové praxe.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2011 |
Nakladatelství | Management Press |
Autor | Petr Frey |
Počet stran | 212 |
Výrobce | Management Press |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Jazyk | české |
Váha | 375 gramů |
ISBN | 978-80-7261-237-6 |