Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický,... Celý popis
Koupit za 125 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Moderní retail marketing
Doprava:
49 Kč
Skladem
149 Kč
Koupit za 149 Kč
Moderní retail marketing - Hana Wolfová, Eva Jaderná
Doprava:
48 Kč
Skladem
134 Kč
Koupit za 134 Kč
Moderní retail marketing - Eva Jaderná
Doprava:
49 Kč
Skladem
125 Kč
Koupit za 125 Kč
Moderní retail marketing - Hana Volfová
Doprava:
55 Kč
Skladem
134 Kč
Koupit za 134 Kč
Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Wolfová
Doprava:
24 Kč
Skladem
294 Kč
Koupit za 294 Kč
Popis
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.
Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2021 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Eva Jaderná |
Počet stran | 240 |
Výrobce | Grada |
Vazba | vázaná |
Jazyk | české |
Váha | 560 gramů |
ISBN | 978-80-271-1384-2 |