Tato příručka je praktickým průvodcem k efektivní komunikaci v práci a podnikání. Všichni potřebujeme v práci lépe komunikovat. Ankety prokazují, že špatná komunikace zdržuje projekty a přispívá ke ztrátám v odbytu, jakož i zvyšuje stres a ubíjí pracovní morálku. Pokud teprve přicházíte do světa pracovních vztahů, je dobré vědět, že komunikační dovednosti jsou jedny z nejdůležitějších, jaké musí nově nabíraní zaměstnanci mít. Schopnost mluvit a naslouchat dvě dovednosti, které zaměstnavatelé při... Celý popis
Koupit za 217 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Zlepšete své komunikační schopnosti - Alan Barker
Doprava:
25 Kč
Skladem
217 Kč
Koupit za 217 Kč
Zlepšete své komunikační schopnosti
Doprava:
45 Kč
Skladem
227 Kč
Koupit za 227 Kč
Zlepšete své komunikační schopnosti
Doprava:
54 Kč
208 Kč
Koupit za 208 Kč
Zlepšete své komunikační schopnosti
Doprava:
72 Kč
233 Kč
Koupit za 233 Kč
Zlepšete své komunikační schopnosti - neuveden, Barker Alan
Doprava:
69 Kč
Skladem
299 Kč
Koupit za 299 Kč
Popis
Tato příručka je praktickým průvodcem k efektivní komunikaci v práci a podnikání. Všichni potřebujeme v práci lépe komunikovat. Ankety prokazují, že špatná komunikace zdržuje projekty a přispívá ke ztrátám v odbytu, jakož i zvyšuje stres a ubíjí pracovní morálku. Pokud teprve přicházíte do světa pracovních vztahů, je dobré vědět, že komunikační dovednosti jsou jedny z nejdůležitějších, jaké musí nově nabíraní zaměstnanci mít. Schopnost mluvit a naslouchat dvě dovednosti, které zaměstnavatelé při náborech oceňují nejvíce. Třetí takovou vlastností je schopnost přizpůsobení komunikačního stylu. Další dvě pozice zaujímají písemný projev a prezentační dovednosti.
Kniha bude užitečná i pro generaci mileniálů, která není vůbec zvyklá navazovat v reálu komunikaci s druhými lidmi. Mladí lidé se stále více dívají na své monitory než na sebe navzájem. Pokud se naučí lépe mluvit a naslouchat, potom se zlepší i jejich videokonference, prezentace a předkládané zprávy. Mluvení, naslouchání, prezentování a psaní: když zvládnete tyto dovednosti, budete na nejlepší cestě k získání vytouženého místa a zvládnete efektivnější vedení.
Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí.
POMOHOU VÁM:
- získat klíčové dovednosti a zlepšit své pracovní výkony
- dosáhnout rychlých a významných pokroků
- posunout se dále v práci, kariéře i osobním životě
Vydejte se vstříc úspěchu s naší novou řadou příruček!Tato příručka je praktickým průvodcem k efektivní komunikaci v práci a podnikání. Zjistěte, jak ovlivňovat druhé a řídit náročné rozhovory. Lepší komunikační dovednosti okamžitě ovlivní další vývoj vaší kariéry. Kniha poskytuje zásadní rady pro zlepšení vašich konverzačních dovedností, budování vztahů a rozvíjení přesvědčovacích schopností. Pomůže vám dělat dobře prezentace, psát skvěle e-maily a zprávy a také úspěšně navazovat kontakty. Vydejte se vstříc úspěchu s řadou příruček nejen pro manažery.
Kniha bude užitečná i pro generaci mileniálů, která není vůbec zvyklá navazovat v reálu komunikaci s druhými lidmi. Mladí lidé se stále více dívají na své monitory než na sebe navzájem. Pokud se naučí lépe mluvit a naslouchat, potom se zlepší i jejich videokonference, prezentace a předkládané zprávy. Mluvení, naslouchání, prezentování a psaní: když zvládnete tyto dovednosti, budete na nejlepší cestě k získání vytouženého místa a zvládnete efektivnější vedení.
Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí.
POMOHOU VÁM:
- získat klíčové dovednosti a zlepšit své pracovní výkony
- dosáhnout rychlých a významných pokroků
- posunout se dále v práci, kariéře i osobním životě
Vydejte se vstříc úspěchu s naší novou řadou příruček!Tato příručka je praktickým průvodcem k efektivní komunikaci v práci a podnikání. Zjistěte, jak ovlivňovat druhé a řídit náročné rozhovory. Lepší komunikační dovednosti okamžitě ovlivní další vývoj vaší kariéry. Kniha poskytuje zásadní rady pro zlepšení vašich konverzačních dovedností, budování vztahů a rozvíjení přesvědčovacích schopností. Pomůže vám dělat dobře prezentace, psát skvěle e-maily a zprávy a také úspěšně navazovat kontakty. Vydejte se vstříc úspěchu s řadou příruček nejen pro manažery.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2020 |
Nakladatelství | Lingea |
Autor | Alan Barker |
Počet stran | 176 |
Výrobce | Lingea |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Jazyk | české |
Váha | 285 gramů |
ISBN | 978-80-7508-609-9 |