Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují... Celý popis
Koupit za 249 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketingová komunikace v místě prodeje
Doprava:
49 Kč
Skladem
249 Kč
Koupit za 249 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje - kolektiv autorů
Doprava:
55 Kč
Skladem
224 Kč
Koupit za 224 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje
Doprava:
45 Kč
Skladem
209 Kč
Koupit za 209 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje. POP, POS, In-store, Shopper Marketing - kolektiv, Daniel Jesenský
Doprava:
48 Kč
Skladem
224 Kč
Koupit za 224 Kč
Marketingová komunikace v místě prodeje POP POS In store Shopper Marketing – 2 vydání - Jesenský Daniel a kolektiv
Doprava:
69 Kč
Skladem
499 Kč
Koupit za 499 Kč
Popis
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí.
Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.
V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.
Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje.
V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2020 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Daniel Jesenský |
Počet stran | 512 |
Výrobce | Grada |
Vazba | vázaná |
Jazyk | české |
Váha | 1200 gramů |
ISBN | 978-80-271-1724-6 |