První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu - produktu, ceně, komunikaci a... Celý popis
Koupit za 275 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Karlíček Miroslav a kolektiv: Základy marketingu
Doprava:
zdarma
275 Kč
Koupit za 275 Kč
Popis
První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu - produktu, ceně, komunikaci a dostupnosti. Zmiňuje také roli marketéra ve firmě. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2013 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Miroslav Karlíček |
Počet stran | 256 |
Výrobce | Grada |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-247-4208-3 |