Publikace: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání - Nový Ivan;Surynek Alois. Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci.... Celý popis

Koupit za 223 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Publikace: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání - Nový Ivan;Surynek Alois. Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům. Publikace: Sociologie pro ekonomy a manažery, 2.vydání - Nový Ivan;Surynek Alois.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2006
Nakladatelství Grada
Autor Ivan Nový, Alois Surynek, a kolektiv
Počet stran 288
Výrobce Grada
Vazba brožovaná
Jazyk české
Váha 487 gramů
ISBN 80-247-1705-0
Zobrazit více parametrů