Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete aktuální data a údaje z oboru a řadu nových zajímavých informací, jako např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled... Celý popis
Koupit za 223 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Telemarketing v praxi - kolektiv autorů,Květoslava Santlerová
Doprava:
55 Kč
Skladem
223 Kč
Koupit za 223 Kč
Telemarketing v praxi
Doprava:
49 Kč
Skladem
212 Kč
Koupit za 212 Kč
Telemarketing v praxi - Santlerová Květoslava a kolektiv
Doprava:
69 Kč
Skladem
249 Kč
Koupit za 249 Kč
Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová
Doprava:
zdarma
223 Kč
Koupit za 223 Kč
Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová a kol.
Doprava:
49 Kč
Skladem
249 Kč
Koupit za 249 Kč
Popis
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen všem manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. Velice praktická příručka od autorů s mnohaletými zkušenostmi je plná konkrétních rad, návodů, doporučení a reálných příkladů. V novém vydání najdete aktuální data a údaje z oboru a řadu nových zajímavých informací, jako např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu, a také zcela novou kapitolu, ve které se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora využitím osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je např. vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jedn
ání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu praktických ukázek, grafů, telefonických skriptů, základní právní minimum a praktický slovníček pojmů.
ání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu praktických ukázek, grafů, telefonických skriptů, základní právní minimum a praktický slovníček pojmů.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2011 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Květoslava Santlerová |
Počet stran | 224 |
Výrobce | Grada |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 378 gramů |
ISBN | 978-80-247-3928-1 |