Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky... Celý popis
Koupit za 1 558 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketing management - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
1 558 Kč
Koupit za 1 558 Kč
E-kniha Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Doprava:
zdarma
1 947 Kč
Koupit za 1 947 Kč
Popis
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketin
Parametry
Jazyk | české |
Autor | Philip Kotler, Kevin Lane Keller |
Výrobce | Grada |