Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým? To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky,... Celý popis
Koupit za 99 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Chytře vedená prodejna
Doprava:
49 Kč
Skladem
99 Kč
Koupit za 99 Kč
Chytře vedená prodejna - Richard Hammond
Doprava:
24 Kč
89 Kč
Koupit za 89 Kč
Chytře vedená prodejna - Hammond Richard
Doprava:
49 Kč
Skladem
253 Kč
Koupit za 253 Kč
Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3. vydání
Doprava:
99 Kč
91 Kč
Koupit za 91 Kč
Chytře vedená prodejna
Doprava:
79 Kč
Skladem
85 Kč
Koupit za 85 Kč
Popis
Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým?
To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které posunuly nejúspěšnější maloobchodníky na vrchol. Objevte tajemství stojící za úspěchem těch největších a nejlepších a učte se od nich. Autor jim položil prostou otázku: "Díky čemu jste tak dobří?" Odpovědi jsou více než inspirující a tato kniha vám ukáže, jak je aplikovat v praxi. Knížka je určena majitelům a vedoucím prodejen, manažerům i prodavačům, kteří se chtějí stát opravdu úspěšnými profesionály.
Podtitul: Jak mít více zákazníků a větší tržby
Autor: Richard Hammond
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-247-4162-8
Počet stran: 200
Rozměry: 240,0 x 160,0 x 12,0
To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které posunuly nejúspěšnější maloobchodníky na vrchol. Objevte tajemství stojící za úspěchem těch největších a nejlepších a učte se od nich. Autor jim položil prostou otázku: "Díky čemu jste tak dobří?" Odpovědi jsou více než inspirující a tato kniha vám ukáže, jak je aplikovat v praxi. Knížka je určena majitelům a vedoucím prodejen, manažerům i prodavačům, kteří se chtějí stát opravdu úspěšnými profesionály.
Podtitul: Jak mít více zákazníků a větší tržby
Autor: Richard Hammond
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-247-4162-8
Počet stran: 200
Rozměry: 240,0 x 160,0 x 12,0
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2012 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Richard Hammond |
Počet stran | 200 |
Výrobce | Grada |
Vazba | Brožovaná vazba |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-247-4162-8 |