Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají... Celý popis
Koupit za 391 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketingový výzkum
Doprava:
49 Kč
Skladem
391 Kč
Koupit za 391 Kč
Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal, kolektiv
Doprava:
48 Kč
Skladem
391 Kč
Koupit za 391 Kč
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy, 2. vydání - Radek Tahal
Doprava:
25 Kč
Skladem
409 Kč
Koupit za 409 Kč
Marketingový výzkum
Doprava:
72 Kč
Skladem
391 Kč
Koupit za 391 Kč
Marketingový výzkum Postupy metody trendy 2 vydání - Tahal Radek kolektiv
Doprava:
69 Kč
Skladem
489 Kč
Koupit za 489 Kč
Popis
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu.
Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2022 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Radek Tahal |
Počet stran | 296 |
Výrobce | Grada |
Vazba | vázaná |
Jazyk | české |
Váha | 628 gramů |
ISBN | 978-80-271-3535-6 |