Kniha se věnuje oblasti kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv „rozšířený produkt“ Text doplňují tři empirické studie
Koupit za 212 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Kniha se věnuje oblasti kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv „rozšířený produkt“ Text doplňují tři empirické studie
Parametry
Výrobce | Masarykova univerzita |