Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování,... Celý popis
Koupit za 254 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Mezinárodní marketing
Doprava:
zdarma
Skladem
254 Kč
Koupit za 254 Kč
Mezinárodní marketing (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
254 Kč
Koupit za 254 Kč
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
254 Kč
Koupit za 254 Kč
Popis
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Parametry
Výrobce | Grada |