Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování... Celý popis
Koupit za 229 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketingový management destinací
Doprava:
zdarma
Skladem
229 Kč
Koupit za 229 Kč
Marketingový management destinací (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
229 Kč
Koupit za 229 Kč
Marketingový management destinací - Palatková Monika
Doprava:
zdarma
Skladem
229 Kč
Koupit za 229 Kč
Popis
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
Parametry
Vydavatel | Grada |
Autor | Monika Palatková |
Výrobce | Grada |