Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno... Celý popis
Koupit za 287 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání - Miroslav Karlíček
Doprava:
48 Kč
Skladem
287 Kč
Koupit za 287 Kč
Základy marketingu
Doprava:
49 Kč
Skladem
305 Kč
Koupit za 305 Kč
Základy marketingu, 2. vydání - Miroslav Králíček
Doprava:
25 Kč
Skladem
300 Kč
Koupit za 300 Kč
Základy marketingu - kolektiv autorů,Miroslav Karlíček
Doprava:
55 Kč
Skladem
323 Kč
Koupit za 323 Kč
ZÁKLADY MARKETINGU - Karlíček Miroslav a kol.
Doprava:
79 Kč
Skladem
342 Kč
Koupit za 342 Kč
Popis
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.
Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2018 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Miroslav Karlíček |
Počet stran | 288 |
Výrobce | Grada |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 480 gramů |
ISBN | 978-80-247-5869-5 |