Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost... Celý popis
Koupit za 169 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Doprava:
59 Kč
Skladem
169 Kč
Koupit za 169 Kč
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Doprava:
69 Kč
149 Kč
Koupit za 149 Kč
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Eva Karásková, Jaroslava Kynclová
Doprava:
49 Kč
Skladem
152 Kč
Koupit za 152 Kč
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy - Kynclová J., Karásková E. - A5, brožovaná
Doprava:
69 Kč
Skladem
179 Kč
Koupit za 179 Kč
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
Doprava:
69 Kč
Skladem
188 Kč
Koupit za 188 Kč
Popis
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera
a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Parametry
Autor | Jaroslava Kynclová |
Jazyk | české |
Nakladatelství | Fortuna |
Rok vydání | 2009 |
Výrobce | FORTUNA |
Počet stran | 152 |