V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se... Celý popis
Koupit za 349 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketing služeb efektivně a moderně - Vaštíková Miroslava - 17x24
Doprava:
69 Kč
349 Kč
Koupit za 349 Kč
Marketing služeb – efektivně a moderně
Doprava:
zdarma
Skladem
312 Kč
Koupit za 312 Kč
Marketing služeb efektivně a moderně 2 vydání - Vaštíková Miroslava
Doprava:
69 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
Marketing služeb efektivně a moderně - Vaštíková Miroslava
Doprava:
79 Kč
Skladem
346 Kč
Koupit za 346 Kč
Popis
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ.
Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí.
Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.
Autor: Vaštíková Miroslava
Rok vydání: 2014
Vazba: Paperback
ISBN: 978-80-247-5037-8
Počet stran: 272
Rozměry: 0 x 0
Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí.
Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.
Autor: Vaštíková Miroslava
Rok vydání: 2014
Vazba: Paperback
ISBN: 978-80-247-5037-8
Počet stran: 272
Rozměry: 0 x 0
Parametry
Autor | Vaštíková Miroslava |
Jazyk | české |
Nakladatelství | Grada |
Rok vydání | 2014 |
Vydavatel | GRADA |
Výrobce | Grada |
Počet stran | 272 |