V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyhodnotit potřeby voličů nebo jejich charakteristiky tak, aby mohla být naplánována efektivní... Celý popis
Koupit za 649 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Politika a politický marketing
Doprava:
zdarma
649 Kč
Koupit za 649 Kč
Politika a politický marketing - Bohumír Štědroň a kolektív
Doprava:
49 Kč
Skladem
590 Kč
Koupit za 590 Kč
Popis
V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyhodnotit potřeby voličů nebo jejich charakteristiky tak, aby mohla být naplánována efektivní komunikace s nimi. Marketingové plánování se zaměřuje zejména na identifikaci a vytvoření konkurenčn
Parametry
Autor | Bohumír Štědroň a kolektív |
Počet stran | 277 |
Výrobce | C. H. Beck |
Jazyk | české |