Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, zejména Nejvyššího správního soudu a dokumenty vztahující se k rozhlasovému a televiznímu vysílání. Komentář reaguje na aktuální otázky související s přechodem na digitální vysílání a naznačuje i předpokládaný vývoj tohoto rychle se rozvíjejícího oboru. Součástí výkladu... Celý popis
Koupit za 110 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související. - Petr Holý
Doprava:
99 Kč
110 Kč
Koupit za 110 Kč
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související - Petr Holý; Helena Chaloupková
Doprava:
79 Kč
108 Kč
Koupit za 108 Kč
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související - Helena Chaloupková, Petr Holý
Doprava:
49 Kč
103 Kč
Koupit za 103 Kč
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související. - Petr Holý
Doprava:
88 Kč
97 Kč
Koupit za 97 Kč
Popis
Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, zejména Nejvyššího správního soudu a dokumenty vztahující se k rozhlasovému a televiznímu vysílání. Komentář reaguje na aktuální otázky související s přechodem na digitální vysílání a naznačuje i předpokládaný vývoj tohoto rychle se rozvíjejícího oboru. Součástí výkladu jsou i dokumenty EU včetně směrnice o audiovizuálních mediálních službách.
Publikace je určena nejen advokátům a právníkům, kteří se touto problematikou zabývají, ale je současně koncipována jako pomůcka pro širší veřerjnost, ať ze strany provozovatelů rozhlasového a televizního vysílání, zadavatelů a zpracovatelů reklamy, ale i samotných konzumentů rozhlasového a televizního vysílání.
Publikace je určena nejen advokátům a právníkům, kteří se touto problematikou zabývají, ale je současně koncipována jako pomůcka pro širší veřerjnost, ať ze strany provozovatelů rozhlasového a televizního vysílání, zadavatelů a zpracovatelů reklamy, ale i samotných konzumentů rozhlasového a televizního vysílání.
Parametry
Autor | Helena Chaloupková, Petr Holý |
Jazyk | české |
Nakladatelství | C. H. Beck |
Rok vydání | 2009 |
Vydavatel | C.H.BECK |
Výrobce | C.H.BECK |
Počet stran | 762 |