Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno... Celý popis
Koupit za 305 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Základy marketingu - Miroslav Karlíček
Doprava:
49 Kč
Skladem
305 Kč
Koupit za 305 Kč
Základy marketingu
Doprava:
69 Kč
Skladem
312 Kč
Koupit za 312 Kč
Základy marketingu
Doprava:
69 Kč
Skladem
315 Kč
Koupit za 315 Kč
Základy marketingu
Doprava:
72 Kč
280 Kč
Koupit za 280 Kč
Základy marketingu, 2. přepracované a rozšířené vydání – Karlíček Miroslav, kolektiv, A5, Měkká vazba, 288 stran
Doprava:
zdarma
Skladem
359 Kč
Koupit za 359 Kč
Popis
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.
Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
Parametry
Autor | Miroslav Karlíček |
Nakladatelství | Grada |
Rok vydání | 2018 |
Výrobce | GRADA |
Počet stran | 288 |