Autor : Jaroslava Králová, Naděžda Špatenková, Popis : Komunikace je zdrojem všech emocí, které prožíváme - příjemných i nepříjemných. Je zdrojem radosti, spokojenosti, ale i stresů. Její základní pravidla platí pro každou oblast lidské činnosti a chování. Odlišnosti lze však najít v profesních sférách - vyskytují se zde specifické požadavky. To platí i pro komunikaci ve zdravotnictví, kde se komunikace stává klíčovým nástrojem v péči o nemocné. Tato publikace hledá (a nalézá) odpovědi na základní... Celý popis

Koupit za 184 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Autor : Jaroslava Králová, Naděžda Špatenková, Popis : Komunikace je zdrojem všech emocí, které prožíváme - příjemných i nepříjemných. Je zdrojem radosti, spokojenosti, ale i stresů. Její základní pravidla platí pro každou oblast lidské činnosti a chování. Odlišnosti lze však najít v profesních sférách - vyskytují se zde specifické požadavky. To platí i pro komunikaci ve zdravotnictví, kde se komunikace stává klíčovým nástrojem v péči o nemocné.

Tato publikace hledá (a nalézá) odpovědi na základní otázky komunikace: CO je to komunikace? KDO komunikuje? KDY je vhodné komunikovat? KDE může komunikace probíhat? JAK komunikujeme? S KÝM komunikujeme? "KOLIK" by mělo být komunikace s pacientem? PROČ komunikujeme?

Publikace je určena sestrám i dalším pracovníkům ve zdravotnictví. Čtenáři zde naleznou nejen teoretické vymezení problematiky, ale i praktická doporučení, nejrůznější cvičení, příklady z praxe a množství výstižných ilustrací. Přestože je kniha určena především odborné veřejnosti, užitečná bude pro každého, protože všichni se můžeme stát pacienty.
Druh sortimentu : Kniha, Název : Základní otázky komunikace, , Počet stran : 134
Zobrazit více

Parametry

Autor Naděžda Špatenková
Rok vydání 2009
Výrobce Galen
Počet stran 134