Publikace: Zákaznická strategie při správě společností. Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer,... Celý popis

Koupit za 141 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Publikace: Zákaznická strategie při správě společností. Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc. Publikace: Zákaznická strategie při správě společností.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2012
Autor Lehtinen R. Jarmo
Počet stran 95
Výrobce Professional Publishing
Vazba Brožovaná
Jazyk české
Váha 183 gramů
ISBN 978-80-7431-094-2
Zobrazit více parametrů