Publikace: Zákaznická strategie při správě společností. Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer,... Celý popis
Koupit za 141 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Publikace: Zákaznická strategie při správě společností. Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc. Publikace: Zákaznická strategie při správě společností.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2012 |
Autor | Lehtinen R. Jarmo |
Počet stran | 95 |
Výrobce | Professional Publishing |
Vazba | Brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 183 gramů |
ISBN | 978-80-7431-094-2 |