Publikace: Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě: Předpoklady gnozeologické analýzy obrazové stránky nových médií. Cílem práce je prozkoumat vizuálněobrazné prostředky s představou o jejich neustálém strukturním prohlubování od jejich prapočátků v úsvitu vizuálního vyjadřování lidstva až k vlivu nových médií. K tomu autor navrhuje model, v jehož začlenění je možné chápat vizuální představivost, obrazivost jako zásadní faktor vizuálního vnímání, podmíněný na sociální strukturní úrovni vizuálněobraznými... Celý popis
Koupit za 240 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě - Vančát Jaroslav
Doprava:
69 Kč
Skladem
240 Kč
Koupit za 240 Kč
Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě - Jaroslav Vančát
Doprava:
79 Kč
238 Kč
Koupit za 238 Kč
Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě
Doprava:
63 Kč
212 Kč
Koupit za 212 Kč
Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě
Doprava:
54 Kč
212 Kč
Koupit za 212 Kč
Popis
Publikace: Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě: Předpoklady gnozeologické analýzy obrazové stránky nových médií. Cílem práce je prozkoumat vizuálněobrazné prostředky s představou o jejich neustálém strukturním prohlubování od jejich prapočátků v úsvitu vizuálního vyjadřování lidstva až k vlivu nových médií. K tomu autor navrhuje model, v jehož začlenění je možné chápat vizuální představivost, obrazivost jako zásadní faktor vizuálního vnímání, podmíněný na sociální strukturní úrovni vizuálněobraznými prostředky, které má societa k dispozici. V duchu tohoto přístupu vidíme vývoj vizuálního vyjadřování jako růst, v němž se prvně odhalené prostředky zapojují v dalším vývoji do strukturně členité soustavy dalších vizuálních prvků na několika strukturálních úrovních. Autor věnuje pozornost zejména transformaci obrazové struktury, kterou přinesla moderna a jejím důsledkům pro současné chápání vizuálněobrazného vyjádření v nových médiích. Publikace: Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě: Předpoklady gnozeologické analýzy obrazové stránky nových médií.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2010 |
Nakladatelství | Karolinum |
Autor | Jaroslav Vančát |
Počet stran | 246 |
Výrobce | Karolinum |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-246-1625-4 |