Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční přístup. Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to, jak najít zájemce o vaši nabídku a navázat... Celý popis
Koupit za 194 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Medonosný marketing | Vladimír Kuchař
Doprava:
45 Kč
Skladem
194 Kč
Koupit za 194 Kč
Medonosný marketing - Vladimír Kuchař
Doprava:
25 Kč
Skladem
193 Kč
Koupit za 193 Kč
Medonosný marketing jak přitáhnout zákazníky - Kuchař Vladimír
Doprava:
69 Kč
Skladem
249 Kč
Koupit za 249 Kč
Medonosný marketing - Vladimír Kuchař
Doprava:
79 Kč
247 Kč
Koupit za 247 Kč
Medonosný marketing - Vladimír Kuchař
Doprava:
99 Kč
208 Kč
Koupit za 208 Kč
Popis
Medonosný marketing – to je nový přístup k marketingu. Již přestává platit: udělejte kampaň, mějte tři týdny billboardy, inzeráty a spoty a pak se podívejte, jak vám narostly tržby. Malé a střední firmy, a vlastně už ani ty velké, nemají sílu, aby tímto způsobem ovlivnily dostatek lidí. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tento tradiční přístup. Medonosný marketing vám dá metody i nástroje pro to, jak najít zájemce o vaši nabídku a navázat s nimi smysluplnou komunikaci, která povede na jedné straně k vyřešení jejich potřeb a problémů a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům. Kniha je určena pro všechny lidi s otevřenou myslí, podnikatele, kteří chtějí zlepšit své výsledky, pro ty, kteří chtějí začít podnikat, i všechny ostatní zájemce o nové marketingové myšlenky.
Postupy a myšlenky se hodí především pro malé a střední podnikatele, vedoucí zaměstnance menších a středních firem a začínající podnikatele. Knihu si ale samozřejmě mohou přečíst i manažeři marketingu velkých firem. Nikdy nevíte, jestli příští rok nebudete muset zacházet s daleko menším rozpočtem a budete muset něčím nahradit oblíbené billboardy či televizní reklamu. A možná začnete sami podnikat a zkusíte si na vlastní kůži, co znamená dělat marketing s pár tisíci korunami.
Postupy a myšlenky se hodí především pro malé a střední podnikatele, vedoucí zaměstnance menších a středních firem a začínající podnikatele. Knihu si ale samozřejmě mohou přečíst i manažeři marketingu velkých firem. Nikdy nevíte, jestli příští rok nebudete muset zacházet s daleko menším rozpočtem a budete muset něčím nahradit oblíbené billboardy či televizní reklamu. A možná začnete sami podnikat a zkusíte si na vlastní kůži, co znamená dělat marketing s pár tisíci korunami.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2012 |
Nakladatelství | BizBooks |
Autor | Vladimír Kuchař |
Počet stran | 176 |
Výrobce | Bizbooks |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-265-0024-7 |