Teprve po druhé světové válce se objevil skutečně zajímavý automobil nazvaný Borgward Hansa, což byl první německý vůz vybavený pontonovou karosérií. Vyjímečná byla i pohonná jednotka. Motor o objemu 1498 ccm měl vačku v hlavě, což bylo prvenstvím na německém trhu. Čtyřválcový motor disponoval výkonem 100 koní a od roku 1954 byl vybaven vstřikováním paliva. Takto upravený Borgward si odvezl vítězství z Nürburgringu v roce svého debutu a ve následujícím roce dosáhl vítězství ve třídě na Mille Miglia.... Celý popis
Koupit za 261 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
TIPpro Oldtimer - AGM CZ
Doprava:
49 Kč
261 Kč
Koupit za 261 Kč
Popis
Teprve po druhé světové válce se objevil skutečně zajímavý automobil nazvaný Borgward Hansa, což byl první německý vůz vybavený pontonovou karosérií. Vyjímečná byla i pohonná jednotka. Motor o objemu 1498 ccm měl vačku v hlavě, což bylo prvenstvím na německém trhu. Čtyřválcový motor disponoval výkonem 100 koní a od roku 1954 byl vybaven vstřikováním paliva. Takto upravený Borgward si odvezl vítězství z Nürburgringu v roce svého debutu a ve následujícím roce dosáhl vítězství ve třídě na Mille Miglia.
Miroslav Gomola
Z obsahu:
Borgward a Isabella - historie značky
Sport
Miroslav Gomola
Z obsahu:
Borgward a Isabella - historie značky
Sport
Parametry
Počet stran | 120 |
Výrobce | AGM CZ |
Jazyk | české |