Publikace, které se od vás dostává vaší pozornosti, patří k žánru té odborné literatury, ze které si vnímavý čtenář pro sebe vždy odnáší poznání, které mu nezřídka nabízí i nevšední odpovědi na jeho profesní otázky a problémy. Řízení inovační aktivity firem nepatří k triviálním manažerským činnostem řídicích pracovníků jednotlivých stupňů řízení. Zvláště období globální recese let 2007 – 2010 prověřilo i naše podniky z hlediska jejich připravenosti a schopnosti adekvátními inovačními aktivitami... Celý popis
Koupit za 278 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Strategie hodnotových inovací - Vlček Radim
Doprava:
69 Kč
Skladem
278 Kč
Koupit za 278 Kč
Strategie hodnotových inovací - Radim Vlček
Doprava:
49 Kč
259 Kč
Koupit za 259 Kč
Strategie hodnotových inovací - Vlček Radim
Doprava:
99 Kč
288 Kč
Koupit za 288 Kč
Strategie hodnotových inovací - Vlček Radim
Doprava:
79 Kč
288 Kč
Koupit za 288 Kč
Strategie hodnotových inovací - Radim Vlček
Doprava:
88 Kč
259 Kč
Koupit za 259 Kč
Popis
Publikace, které se od vás dostává vaší pozornosti, patří k žánru té odborné literatury, ze které si vnímavý čtenář pro sebe vždy odnáší poznání, které mu nezřídka nabízí i nevšední odpovědi na jeho profesní otázky a problémy. Řízení inovační aktivity firem nepatří k triviálním manažerským činnostem řídicích pracovníků jednotlivých stupňů řízení. Zvláště období globální recese let 2007 – 2010 prověřilo i naše podniky z hlediska jejich připravenosti a schopnosti adekvátními inovačními aktivitami hledat a nacházet řešení řady svých podnikatelských problémů. Opakované empirické průzkumy, provedené v souvislosti s výzkumným záměrem fakulty, nazvaným „Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy“ MSM 613 843 9905, v rámci kterého také vznikl tento knižní počin, potvrdily, že k hlavním slabinám inovační výkonnosti našich firem patří špatné proinovační klima a nedostatek strategicky významných inovací. Jde o takové inovace, které včas reagují na krizí poodhalené nebo již i zřetelně artikulované potřeby a zakládají tak nový rozvoj a růst podnikatelských jednotek. Kromě autorovy spoluřešitelské účasti na řešení zmíněného výzkumného záměru to byla léta jeho výzkumného a pedagogického zaměření a spolupráce s praxí, která formovala jeho odborné názory na hodnotové inovace. Tato odborná aktivita se stala zdrojem autorových teoretických a metodologických poznatků, podpořených praktickými zkušenostmi.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2011 |
Autor | Vlček Radim |
Počet stran | 196 |
Výrobce | Vlček Radim |
Vazba | Brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 507 gramů |
ISBN | 978-80-7431-048-5 |