Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících... Celý popis

Koupit za 440 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. Základem úspěšného marketingu je vytvoření vhodné marketingové strategie. V praxi však často strategické řízení marketingu v mnoha podnikatelských subjektech dostatečně efektivně nefunguje. Příčiny jsou různé, od velkého operativního vytížení manažerů a vlastníků firem až po roztříštěnost a složitou aplikovatelnost existujících marketingových teorií. Strategický marketing - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl od authora Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Zobrazit více

Parametry

Autor Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl
Nakladatelství C. H. Beck
Rok vydání 2009
Výrobce C. H. Beck
Počet stran 170