Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům službám společenským tématům a hudebním stylům Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí Takto vymezené segmenty klastry popisuje pomocí demografických charakteristik přičemž si všímá čím se liší od obecné populace a tím je přesně definuje... Celý popis

Koupit za 69 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům službám společenským tématům a hudebním stylům Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí Takto vymezené segmenty klastry popisuje pomocí demografických charakteristik přičemž si všímá čím se liší od obecné populace a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního tedy ukazuje jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající jinými slovy sleduje do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata Přináší tak celou řadu informací jejichž význam může být jak vědecký tak i praktický neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů
Zobrazit více

Parametry

Vydavatel VERBUM Publishing
Jazyk české
Autor Radim Bačuvčík
Žánr naučná
Výrobce VeRBuM