Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve zdravotnictví vzniká právě z nedostatečné komunikace a z nesprávného dojmu pacienta, že zdravotnický personál je neomylný a dokonalý. Kniha má proto pacienta... Celý popis

Koupit za 119 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve zdravotnictví vzniká právě z nedostatečné komunikace a z nesprávného dojmu pacienta, že zdravotnický personál je neomylný a dokonalý. Kniha má proto pacienta upozornit na to, že komunikace je dialog, který vedou dva partneři - zdravotnický personál a pacient. Má především ukázat, jak lze provádět kvalitní zdravotnickou péči za účasti dobře informovaného pacienta. (100+1 otázek a odpovědí pro pacienty)
Zobrazit více

Parametry

Autor Sovová Eliška, Podstatová Renata, Řehořová Jarmila
Výrobce Grada