Publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí... Celý popis
Koupit za 271 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Sociologie pro ekonomy a manažery
Doprava:
zdarma
Skladem
271 Kč
Koupit za 271 Kč
Sociologie pro ekonomy a manažery (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
271 Kč
Koupit za 271 Kč
Sociologie pro ekonomy a manažery - Ivan Nový, Alois Surynek - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
271 Kč
Koupit za 271 Kč
Popis
Publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.
Parametry
Vydavatel | Grada |
Autor | kolektiv a, Ivan Nový, Alois Surynek |
Výrobce | Grada |