Publikace se zaměřuje na působení sociálních a kulturních faktorů inovačních aktivit. Popisuje nové formy inovací, například sociální inovace chápané jako změny sociálních praktik, a zvažuje též tzv. kulturní tezi, podle níž je inovační chování primárně určováno kulturou jako souborem specifických hodnot a praktik. Reflektuje také roli inovací při utváření stability a dynamiky společnosti. Důležitou součástí práce je analýza různých souvislostí inovačního transferu, jehož klíčovou dimenzí je i kulturní... Celý popis
Koupit za 197 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Social and Cultural Dimensions of Innovation in Knowledge Societies - Josef Hochgerner, Jiří Loudín
Doprava:
24 Kč
197 Kč
Koupit za 197 Kč
Social and Cultural Dimensions of Innovation in Knowledge Societies - Filosofia
Doprava:
49 Kč
169 Kč
Koupit za 169 Kč
Social and Cultural Dimensions of Innovation in Knowledge Societies - Josef Hochgerner
Doprava:
25 Kč
Skladem
176 Kč
Koupit za 176 Kč
Social and Cultural Dimensions of Innovation in Knowledge Societies - Jiří Loudín
Doprava:
79 Kč
218 Kč
Koupit za 218 Kč
Social and Cultural Dimensions of Innovation in Knowledge Societies
Doprava:
48 Kč
Skladem
198 Kč
Koupit za 198 Kč
Popis
Publikace se zaměřuje na působení sociálních a kulturních faktorů inovačních aktivit. Popisuje nové formy inovací, například sociální inovace chápané jako změny sociálních praktik, a zvažuje též tzv. kulturní tezi, podle níž je inovační chování primárně určováno kulturou jako souborem specifických hodnot a praktik. Reflektuje také roli inovací při utváření stability a dynamiky společnosti. Důležitou součástí práce je analýza různých souvislostí inovačního transferu, jehož klíčovou dimenzí je i kulturní transfer.
V angličtině.
V angličtině.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2012 |
Autor | Josef Hochgerner, Jiří Loudín |
Počet stran | 278 |
Výrobce | Filosofia |
Vazba | vázaná |
Jazyk | anglické |
ISBN | 978-80-7007-353-7 |