Psychologie reklamy

0 %
(0 hodnocení)

- Jakou reklamu váš zákazník preferuje? - Co se mu líbí a co naopak odmítá? - Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? - Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace... Celý popis

Koupit za 467 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

-
Jakou reklamu váš zákazník preferuje?

-
Co se mu líbí a co naopak odmítá?

-
Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?

-
Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?

Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Zobrazit více

Parametry

Žánr odborné
Rok vydání 2023
Nakladatelství Grada
Autor Jitka Vysekalová
Počet stran 360
Výrobce Grada
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Jazyk české
Váha 800 gramů
ISBN 978-80-271-3654-4
Zobrazit více parametrů