- Jakou reklamu váš zákazník preferuje? - Co se mu líbí a co naopak odmítá? - Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? - Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace... Celý popis
Koupit za 467 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Psychologie reklamy
Doprava:
49 Kč
Skladem
467 Kč
Koupit za 467 Kč
Psychologie reklamy, 5. vydání - Jitka Vysekalová
Doprava:
25 Kč
Skladem
459 Kč
Koupit za 459 Kč
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Doprava:
49 Kč
Skladem
467 Kč
Koupit za 467 Kč
Psychologie reklamy
Doprava:
72 Kč
422 Kč
Koupit za 422 Kč
Psychologie reklamy (Vysekalová Jitka)
Doprava:
99 Kč
Skladem
549 Kč
Koupit za 549 Kč
Popis
-
Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
-
Co se mu líbí a co naopak odmítá?
-
Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
-
Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
-
Co se mu líbí a co naopak odmítá?
-
Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
-
Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2023 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Jitka Vysekalová |
Počet stran | 360 |
Výrobce | Grada |
Vazba | Pevná bez přebalu lesklá |
Jazyk | české |
Váha | 800 gramů |
ISBN | 978-80-271-3654-4 |