Praktický marketing

0 %
(0 hodnocení)

Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi. Profil manažera marketingu •základní dovednosti •jak řídit marketingový tým •vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám •služební cesta •osobnostní rozvoj Oddělení marketingu ve vztazích •spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení) •vztah ředitele firmy a... Celý popis

Koupit za 229 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi.

Profil manažera marketingu
•základní dovednosti
•jak řídit marketingový tým
•vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám
•služební cesta
•osobnostní rozvoj
Oddělení marketingu ve vztazích
•spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení)
•vztah ředitele firmy a marketingu, PR
•administrativa a korespon­dence
•vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází)
•corporate image
•vztahy ke konkurenci
Pohled dovnitř marketingového oddělení
•struktura marketingu ve firmě
•PR a komunikace
•výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix)

--------------------------------------------------------------------------------
Zobrazit více

Parametry

Autor Pavlíčková Monika
Nakladatelství Ekopress
Rok vydání 2004
Výrobce Ekopress
Počet stran 197