Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi. Profil manažera marketingu •základní dovednosti •jak řídit marketingový tým •vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám •služební cesta •osobnostní rozvoj Oddělení marketingu ve vztazích •spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení) •vztah ředitele firmy a... Celý popis
Koupit za 229 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Praktický marketing aneb co vám učebnice zatajily
Doprava:
54 Kč
Skladem
229 Kč
Koupit za 229 Kč
Praktický marketing, – Pavlíčková Monika, A5, Měkká vazba, 195 stran
Doprava:
zdarma
Skladem
208 Kč
Koupit za 208 Kč
Praktický marketing aneb co vám učebnice zatajily
Doprava:
85 Kč
208 Kč
Koupit za 208 Kč
Popis
Publikace je souhrnem zkušeností, které se hodí nejen marketingovým pracovníkům, ale všem, kteří cítí potřebu svou firmu posouvat vpřed. Zabývá se prvky marketingu v souvislosti s jejich využitím v reálné praxi.
Profil manažera marketingu
•základní dovednosti
•jak řídit marketingový tým
•vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám
•služební cesta
•osobnostní rozvoj
Oddělení marketingu ve vztazích
•spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení)
•vztah ředitele firmy a marketingu, PR
•administrativa a korespondence
•vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází)
•corporate image
•vztahy ke konkurenci
Pohled dovnitř marketingového oddělení
•struktura marketingu ve firmě
•PR a komunikace
•výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix)
--------------------------------------------------------------------------------
Profil manažera marketingu
•základní dovednosti
•jak řídit marketingový tým
•vztahy k podřízeným, k dodavatelům, k agenturám
•služební cesta
•osobnostní rozvoj
Oddělení marketingu ve vztazích
•spolupráce v rámci firmy (finanční oddělení, obchodní oddělení)
•vztah ředitele firmy a marketingu, PR
•administrativa a korespondence
•vztah firmy k zákazníkům - za co odpovídá marketing (CRM, průzkumy trhu, práce s databází)
•corporate image
•vztahy ke konkurenci
Pohled dovnitř marketingového oddělení
•struktura marketingu ve firmě
•PR a komunikace
•výstupy jednotlivých marketingových oddělení (plán, poziční strategie, kampaň a její součásti, marketingový mix)
--------------------------------------------------------------------------------
Parametry
Autor | Pavlíčková Monika |
Nakladatelství | Ekopress |
Rok vydání | 2004 |
Výrobce | Ekopress |
Počet stran | 197 |