Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům,... Celý popis
Koupit za 316 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Podniková environmentální strategie
Doprava:
69 Kč
Skladem
316 Kč
Koupit za 316 Kč
Podniková environmentální strategie
Doprava:
72 Kč
299 Kč
Koupit za 299 Kč
Podniková environmentální strategie
Doprava:
59 Kč
Skladem
322 Kč
Koupit za 322 Kč
Podniková environmentální strategie
Doprava:
69 Kč
Skladem
311 Kč
Koupit za 311 Kč
Podniková environmentální strategie - Josef Krause
Doprava:
72 Kč
Skladem
310 Kč
Koupit za 310 Kč
Popis
Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie. Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.
Parametry
Autor | Krause Josef |
Rok vydání | 2020 |
Výrobce | Wolters Kluwer |
Počet stran | 248 |