Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům,... Celý popis
Koupit za 303 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Podniková environmentální strategie
Doprava:
54 Kč
303 Kč
Koupit za 303 Kč
Podniková environmentální strategie - Josef Krause
Doprava:
25 Kč
Skladem
342 Kč
Koupit za 342 Kč
Podniková environmentální strategie
Doprava:
45 Kč
Skladem
336 Kč
Koupit za 336 Kč
Podniková environmentální strategie
Doprava:
59 Kč
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
Podniková environmentální strategie - Krause Josef
Doprava:
24 Kč
365 Kč
Koupit za 365 Kč
Popis
Předložená monografie se věnuje strategii podniku v souvislosti s problémem ochrany životního prostředí a trvale udržitelného rozvoje. Kniha je rozdělena do šesti kapitol. V první kapitole je uvedena metodika použitá při zpracování publikace. Ve druhé jsou uvedeny základní pojmy, které se týkají strategie a udržitelného rozvoje. Třetí kapitola obsahuje trendy, které mohou pro podniky znamenat příležitosti a ohrožení v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Čtvrtá kapitola je věnována konceptům, které mohou organizacím budovat silné stránky a eliminovat ohrožení. Obsahem páté a šesté kapitoly je konkurenční a korporátní strategie.
Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.
Autor: Josef Krause
Rok vydání: 2020
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7598-560-6
Počet stran: 248
Rozměry: 213,0 x 152,0 x 13,0
Monografie je využitelná pro představitele podnikatelské sféry, kteří v ní mohou nalézt ucelený pohled na souvislosti mezi strategií podniku a problematikou trvale udržitelného rozvoje. Představitelům výzkumných organizací může sloužit jako zdroj námětů pro další výzkum v této oblasti.
Autor: Josef Krause
Rok vydání: 2020
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-7598-560-6
Počet stran: 248
Rozměry: 213,0 x 152,0 x 13,0
Parametry
Rok vydání | 2020 |
Nakladatelství | Wolters Kluwer |
Autor | Josef Krause |
Počet stran | 248 |
Výrobce | Wolters Kluwer |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 290 gramů |
ISBN | 978-80-7598-560-6 |