Podnik a jeho okolí

0 %
(0 hodnocení)

Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory, ale také schopnost identifikovat změny ve svém okolí a rychle na ně reagovat ( pružně se na nové podmínky adaptovat ). Klíčové je rozpoznat nové příležitosti, které na trhu vznikají, a využít je k posílení konkurenceschopnosti podniku. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí... Celý popis

Koupit za 460 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory, ale také schopnost identifikovat změny ve svém okolí a rychle na ně reagovat ( pružně se na nové podmínky adaptovat ). Klíčové je rozpoznat nové příležitosti, které na trhu vznikají, a využít je k posílení konkurenceschopnosti podniku.

V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí je nezbytné, aby podnikový management prováděl analýzu interakce podniku s okolím a postupně vytvářel mechanismus přežití v tomto prostředí.

Kniha přináší odpovědi na otázky, které by měli představitelé podnikového vedení bezpodmínečně znát, pokud chtějí, aby jejich podnik ve složitém prostředí uspěl :

1. Jaké složky vnější prostředí ( okolí ) podniku obsahuje ?
2. Jaký je jejich dopad na podnik ?
3. Jaké jsou možnosti jejich ovlivňování ?
4. Jak mohou národní a nadnárodní orgány toto prostředí zkvalitnit ?

Jsou identifikovány problémy, které je nutné s požadovaným růstem konkurenční schopnosti řešit, a to jak v České republice, tak v rámci Evropské unie.

Jedná se o první publikaci na našem knižním trhu, která se systematicky problematikou podnikového okolí zabývá. Neexistuje ani překlad zahraničních knižních titulů s touto tématikou. Dostupná literatura se věnuje pouze izolovaně vybraným aspektům mikro- nebo makrookolí.

Kniha je určena výkonnému managementu firem, podnikatelům, pracovníkům centrálních orgánů, studentům vysokých škol (jak v bakalářském, tak magisterském studiu) a studentům MBA programu.
Zobrazit více

Parametry

Autor Jiří Dvořáček, Peter Slunčík
Jazyk české
Nakladatelství C. H. Beck
Rok vydání 2012
Vydavatel C.H.BECK
Výrobce C.H.BECK
Počet stran 192