Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory, ale také schopnost identifikovat změny ve svém okolí a rychle na ně reagovat ( pružně se na nové podmínky adaptovat ). Klíčové je rozpoznat nové příležitosti, které na trhu vznikají, a využít je k posílení konkurenceschopnosti podniku. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí... Celý popis
Koupit za 460 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Podnik a jeho okolí. - Peter Slunčík
Doprava:
99 Kč
460 Kč
Koupit za 460 Kč
Podnik a jeho okolí, 1. vydání – Dvořáček Jiří, Slunčík Peter, B5, Měkká vazba, 192 stran
Doprava:
zdarma
Skladem
450 Kč
Koupit za 450 Kč
Podnik a jeho okolí - Jiří Dvořáček, Peter Slunčík
Doprava:
72 Kč
Skladem
450 Kč
Koupit za 450 Kč
Podnik a jeho okolí - A5
Doprava:
69 Kč
Skladem
440 Kč
Koupit za 440 Kč
Podnik a jeho okolí. - Jiří Dvořáček
Doprava:
94 Kč
415 Kč
Koupit za 415 Kč
Popis
Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory, ale také schopnost identifikovat změny ve svém okolí a rychle na ně reagovat ( pružně se na nové podmínky adaptovat ). Klíčové je rozpoznat nové příležitosti, které na trhu vznikají, a využít je k posílení konkurenceschopnosti podniku.
V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí je nezbytné, aby podnikový management prováděl analýzu interakce podniku s okolím a postupně vytvářel mechanismus přežití v tomto prostředí.
Kniha přináší odpovědi na otázky, které by měli představitelé podnikového vedení bezpodmínečně znát, pokud chtějí, aby jejich podnik ve složitém prostředí uspěl :
1. Jaké složky vnější prostředí ( okolí ) podniku obsahuje ?
2. Jaký je jejich dopad na podnik ?
3. Jaké jsou možnosti jejich ovlivňování ?
4. Jak mohou národní a nadnárodní orgány toto prostředí zkvalitnit ?
Jsou identifikovány problémy, které je nutné s požadovaným růstem konkurenční schopnosti řešit, a to jak v České republice, tak v rámci Evropské unie.
Jedná se o první publikaci na našem knižním trhu, která se systematicky problematikou podnikového okolí zabývá. Neexistuje ani překlad zahraničních knižních titulů s touto tématikou. Dostupná literatura se věnuje pouze izolovaně vybraným aspektům mikro- nebo makrookolí.
Kniha je určena výkonnému managementu firem, podnikatelům, pracovníkům centrálních orgánů, studentům vysokých škol (jak v bakalářském, tak magisterském studiu) a studentům MBA programu.
V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí je nezbytné, aby podnikový management prováděl analýzu interakce podniku s okolím a postupně vytvářel mechanismus přežití v tomto prostředí.
Kniha přináší odpovědi na otázky, které by měli představitelé podnikového vedení bezpodmínečně znát, pokud chtějí, aby jejich podnik ve složitém prostředí uspěl :
1. Jaké složky vnější prostředí ( okolí ) podniku obsahuje ?
2. Jaký je jejich dopad na podnik ?
3. Jaké jsou možnosti jejich ovlivňování ?
4. Jak mohou národní a nadnárodní orgány toto prostředí zkvalitnit ?
Jsou identifikovány problémy, které je nutné s požadovaným růstem konkurenční schopnosti řešit, a to jak v České republice, tak v rámci Evropské unie.
Jedná se o první publikaci na našem knižním trhu, která se systematicky problematikou podnikového okolí zabývá. Neexistuje ani překlad zahraničních knižních titulů s touto tématikou. Dostupná literatura se věnuje pouze izolovaně vybraným aspektům mikro- nebo makrookolí.
Kniha je určena výkonnému managementu firem, podnikatelům, pracovníkům centrálních orgánů, studentům vysokých škol (jak v bakalářském, tak magisterském studiu) a studentům MBA programu.
Parametry
Autor | Jiří Dvořáček, Peter Slunčík |
Jazyk | české |
Nakladatelství | C. H. Beck |
Rok vydání | 2012 |
Vydavatel | C.H.BECK |
Výrobce | C.H.BECK |
Počet stran | 192 |