Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci... Celý popis
Koupit za 267 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Plánování a tvorba hodnoty firmy - e-kniha
Doprava:
114 Kč
Skladem
267 Kč
Koupit za 267 Kč
E-kniha Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič
Doprava:
zdarma
266 Kč
Koupit za 266 Kč
Popis
Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátk
Parametry
Jazyk | české |
Autor | Pavel Marinič |
Výrobce | Grada |