David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního... Celý popis
Koupit za 253 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Doprava:
54 Kč
253 Kč
Koupit za 253 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young
Doprava:
25 Kč
Skladem
274 Kč
Koupit za 274 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Doprava:
72 Kč
272 Kč
Koupit za 272 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Doprava:
45 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
OGILVY O REKLAMĚ V DIGITÁLNÍM VĚKU Miles Young
Doprava:
zdarma
Skladem
699 Kč
Koupit za 699 Kč
Popis
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.
Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.
Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.
Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2018 |
Nakladatelství | Svojtka&Co. |
Autor | Miles Young |
Počet stran | 288 |
Výrobce | Svojtka |
Vazba | vázaná |
Jazyk | české |
Váha | 980 gramů |
ISBN | 978-80-256-2159-2 |