David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního... Celý popis
Koupit za 349 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy, Miles Young
Doprava:
49 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Doprava:
69 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - David Ogilvy, Miles Young
Doprava:
72 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Doprava:
69 Kč
Skladem
309 Kč
Koupit za 309 Kč
Young, Miles; Ogilvy, David - Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Doprava:
56 Kč
Skladem
260 Kč
Koupit za 260 Kč
Popis
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Parametry
Autor | David Ogilvy, Miles Young |
Nakladatelství | Svojtka a Co. |
Rok vydání | 2018 |
Výrobce | Svojtka |
Počet stran | 224 |