V0153780 Kniha je určena všem, kdo by si rádi založili podnik jakéhokoli zaměření a jakékoliv velikosti. Bude užitečná pro každého, kdo má podnikatelského ducha a dostatek nadšení a odvahy a chce se do podnikání pustit. Aby se mu to dařilo nejen na začátku, ale i dále, když se podnik rozrůstá a mění se různé podmínky, autor mu v pěti tematických částech a 14 kapitolách radí, jak to udělat, aby se vyhnul různým úskalím a problémům a překonal spoustu překážek, a zároveň ho upozorňuje na klíčové faktory... Celý popis
Koupit za 121 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Odvaha podnikat - Fernando Trias de Bes
Doprava:
49 Kč
Skladem
121 Kč
Koupit za 121 Kč
Odvaha podnikat - de Bes Fernando Trías
Doprava:
29 Kč
Skladem
130 Kč
Koupit za 130 Kč
Odvaha podnikat - de Bes Fernando Trías
Doprava:
69 Kč
Skladem
148 Kč
Koupit za 148 Kč
Odvaha podnikat - Fernando Trias de Bes
Doprava:
49 Kč
146 Kč
Koupit za 146 Kč
Odvaha podnikat - de Bes Fernando Trías
Doprava:
69 Kč
Skladem
123 Kč
Koupit za 123 Kč
Popis
V0153780
Kniha je určena všem, kdo by si rádi založili podnik jakéhokoli zaměření a jakékoliv velikosti. Bude užitečná pro každého, kdo má podnikatelského ducha a dostatek nadšení a odvahy a chce se do podnikání pustit. Aby se mu to dařilo nejen na začátku, ale i dále, když se podnik rozrůstá a mění se různé podmínky, autor mu v pěti tematických částech a 14 kapitolách radí, jak to udělat, aby se vyhnul různým úskalím a problémům a překonal spoustu překážek, a zároveň ho upozorňuje na klíčové faktory vedoucí k neúspěchu: např. zakládat podnik s motivem, ale bez motivace; v jádru nebýt skutečným podnikatelem; nebýt bojovník, postrádat soutěživou povahu; být závislý na partnerech, i když se bez nich ve skutečnosti obejdete; vybrat si partnery, aniž byste si byli jistí, že se jejich povaha slučuje s vaší; odměňovat stejně za nestejný přínos atd. atd.
Autor při psaní knihy vyšel ze svých výzkumů a zkušeností a také z rozhovorů s mnoha podnikateli, a to jak úspěšnými, tak těmi, kteří se dopustili mnoha chybných kroků a kterým se v podnikání z různých důvodů nedařilo, a seznamuje čtenáře s jejich příběhy. I když chybami se člověk nejlépe učí, předkládat problémy bez návrhu na jejich řešení by byl příliš destruktivní přístup. Obsahem kapitol jsou tedy nápady, návrhy na řešení, odpovědi na různé otázky a také zásady a pravidla, jejichž dodržování vede obvykle k úspěchu.
Ačkoli Fernando Trías de Bes hovoří o všech problémech velice otevřeně a bez obalu, rozhodně neměl v úmyslu svou knihou čtenáře vystrašit. Ale jak sám říká, není to ve skutečnosti černá knížka podnikatele; je to černá knížka falešného podnikatele. Skutečný podnikatel nebude ani v nejmenším zmaten čímkoliv, o čem se v knize píše. Cílem knihy není podnikatele odradit. Je jím vlastně pravý opak – pomoci skutečnému podnikateli najít sama sebe a vydat se za dobrodružstvím podnikání.
Kniha je určena všem, kdo by si rádi založili podnik jakéhokoli zaměření a jakékoliv velikosti. Bude užitečná pro každého, kdo má podnikatelského ducha a dostatek nadšení a odvahy a chce se do podnikání pustit. Aby se mu to dařilo nejen na začátku, ale i dále, když se podnik rozrůstá a mění se různé podmínky, autor mu v pěti tematických částech a 14 kapitolách radí, jak to udělat, aby se vyhnul různým úskalím a problémům a překonal spoustu překážek, a zároveň ho upozorňuje na klíčové faktory vedoucí k neúspěchu: např. zakládat podnik s motivem, ale bez motivace; v jádru nebýt skutečným podnikatelem; nebýt bojovník, postrádat soutěživou povahu; být závislý na partnerech, i když se bez nich ve skutečnosti obejdete; vybrat si partnery, aniž byste si byli jistí, že se jejich povaha slučuje s vaší; odměňovat stejně za nestejný přínos atd. atd.
Autor při psaní knihy vyšel ze svých výzkumů a zkušeností a také z rozhovorů s mnoha podnikateli, a to jak úspěšnými, tak těmi, kteří se dopustili mnoha chybných kroků a kterým se v podnikání z různých důvodů nedařilo, a seznamuje čtenáře s jejich příběhy. I když chybami se člověk nejlépe učí, předkládat problémy bez návrhu na jejich řešení by byl příliš destruktivní přístup. Obsahem kapitol jsou tedy nápady, návrhy na řešení, odpovědi na různé otázky a také zásady a pravidla, jejichž dodržování vede obvykle k úspěchu.
Ačkoli Fernando Trías de Bes hovoří o všech problémech velice otevřeně a bez obalu, rozhodně neměl v úmyslu svou knihou čtenáře vystrašit. Ale jak sám říká, není to ve skutečnosti černá knížka podnikatele; je to černá knížka falešného podnikatele. Skutečný podnikatel nebude ani v nejmenším zmaten čímkoliv, o čem se v knize píše. Cílem knihy není podnikatele odradit. Je jím vlastně pravý opak – pomoci skutečnému podnikateli najít sama sebe a vydat se za dobrodružstvím podnikání.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2010 |
Nakladatelství | Triton |
Autor | Fernando Trias de Bes |
Počet stran | 160 |
Výrobce | Triton |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 150 gramů |
ISBN | 978-80-7387-333-2 |