Jak správně napsat obchodní dopis, pozvánku či nabídku? Jak strukturovat a psát e-mail? Titul zachycuje a objasňuje pravidla klasické i elektronické komunikace podle nejnovějších platných norem. Žádnou komunikaci není možné úspěšně provozovat bez dodržování určitých pravidel. Ta jsou buď stanovena v závazné formě, nebo doporučena, anebo alespoň vycházejí z obecně dodržované „úmluvy“. Komunikovat lze především verbálně, neverbálně, písemně a elektronicky. A právě pravidlům posledních dvou způsobů... Celý popis
Koupit za 147 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Nová pravidla písemné a elektronické komunikace
Doprava:
54 Kč
147 Kč
Koupit za 147 Kč
Nová pravidla písemné a elektronické komunikace
Doprava:
45 Kč
Skladem
153 Kč
Koupit za 153 Kč
Nová pravidla písemné a elektronické komunikace
Doprava:
72 Kč
Skladem
154 Kč
Koupit za 154 Kč
Nová pravidla písemné a elektronické komunikace - Tomáš Neugebauer
Doprava:
49 Kč
186 Kč
Koupit za 186 Kč
Nová pravidla písemné a elektronické komunikace - Tomáš Neugebauer
Doprava:
48 Kč
Skladem
189 Kč
Koupit za 189 Kč
Popis
Jak správně napsat obchodní dopis, pozvánku či nabídku? Jak strukturovat a psát e-mail? Titul zachycuje a objasňuje pravidla klasické i elektronické komunikace podle nejnovějších platných norem.
Žádnou komunikaci není možné úspěšně provozovat bez dodržování určitých pravidel. Ta jsou buď stanovena v závazné formě, nebo doporučena, anebo alespoň vycházejí z obecně dodržované „úmluvy“.
Komunikovat lze především verbálně, neverbálně, písemně a elektronicky. A právě pravidlům posledních dvou způsobů komunikace se věnuje tato publikace. Písemnou a elektronickou komunikaci pojímá šíře a do větší hloubky než klasické učebnice. Seznamuje například s odlišnými požadavky na formální úpravu dokumentů veřejnoprávních a soukromoprávních subjektů, zabývá se komplexně „životem“ dokumentů – od jejich vzniku až po skart nebo předání do archivu, uvádí pravidla pro úpravu webových stránek.
Je vhodná jak pro veřejnost, tak pro žáky i učitele obchodních a podnikatelských škol, škol zaměřených na informační a komunikační technologie a dalších. Kniha zkrátka pomůže zvýšit úroveň počítačové gramotnosti všem čtenářům.
Pokud jde o oblast elektronické komunikace, autor ji chápe nejen jako posílání e-mailů, ale zahrnuje pod ni i tvorbu WWW stránek (uplatnění typografických pravidel), chatování, elektronickou podatelnu atd. Zmiňuje nejen psaná pravidla, ale snaží se zohlednit i ta nepsaná, neboť se jedná o mladý, dynamicky rozvíjející se způsob komunikace. Publikace neopomíjí ani pravidla pro telefonní styk, neboť i ten dnes spadá do elektronické komunikace.
Žádnou komunikaci není možné úspěšně provozovat bez dodržování určitých pravidel. Ta jsou buď stanovena v závazné formě, nebo doporučena, anebo alespoň vycházejí z obecně dodržované „úmluvy“.
Komunikovat lze především verbálně, neverbálně, písemně a elektronicky. A právě pravidlům posledních dvou způsobů komunikace se věnuje tato publikace. Písemnou a elektronickou komunikaci pojímá šíře a do větší hloubky než klasické učebnice. Seznamuje například s odlišnými požadavky na formální úpravu dokumentů veřejnoprávních a soukromoprávních subjektů, zabývá se komplexně „životem“ dokumentů – od jejich vzniku až po skart nebo předání do archivu, uvádí pravidla pro úpravu webových stránek.
Je vhodná jak pro veřejnost, tak pro žáky i učitele obchodních a podnikatelských škol, škol zaměřených na informační a komunikační technologie a dalších. Kniha zkrátka pomůže zvýšit úroveň počítačové gramotnosti všem čtenářům.
Pokud jde o oblast elektronické komunikace, autor ji chápe nejen jako posílání e-mailů, ale zahrnuje pod ni i tvorbu WWW stránek (uplatnění typografických pravidel), chatování, elektronickou podatelnu atd. Zmiňuje nejen psaná pravidla, ale snaží se zohlednit i ta nepsaná, neboť se jedná o mladý, dynamicky rozvíjející se způsob komunikace. Publikace neopomíjí ani pravidla pro telefonní styk, neboť i ten dnes spadá do elektronické komunikace.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2009 |
Nakladatelství | Computer Media |
Autor | Tomáš Neugebauer |
Počet stran | 136 |
Výrobce | Computer Media |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-7402-011-7 |