Jak správně napsat obchodní dopis, pozvánku či nabídku? Jak strukturovat a psát e-mail? Titul zachycuje a objasňuje pravidla klasické i elektronické komunikace podle nejnovějších platných norem. Žádnou komunikaci není možné úspěšně provozovat bez dodržování určitých pravidel. Ta jsou buď stanovena v závazné formě, nebo doporučena, anebo alespoň vycházejí z obecně dodržované „úmluvy“. Komunikovat lze především verbálně, neverbálně, písemně a elektronicky. A právě pravidlům posledních dvou způsobů... Celý popis

Koupit za 147 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Jak správně napsat obchodní dopis, pozvánku či nabídku? Jak strukturovat a psát e-mail? Titul zachycuje a objasňuje pravidla klasické i elektronické komunikace podle nejnovějších platných norem.
Žádnou komunikaci není možné úspěšně provozovat bez dodržování určitých pravidel. Ta jsou buď stanovena v závazné formě, nebo doporučena, anebo alespoň vycházejí z obecně dodržované „úmluvy“.
Komunikovat lze především verbálně, neverbálně, písemně a elektronicky. A právě pravidlům posledních dvou způsobů komunikace se věnuje tato publikace. Písemnou a elektronickou komunikaci pojímá šíře a do větší hloubky než klasické učebnice. Seznamuje například s odlišnými požadavky na formální úpravu dokumentů veřejnoprávních a soukromoprávních subjektů, zabývá se komplexně „životem“ dokumentů – od jejich vzniku až po skart nebo předání do archivu, uvádí pravidla pro úpravu webových stránek.
Je vhodná jak pro veřejnost, tak pro žáky i učitele obchodních a podnikatelských škol, škol zaměřených na informační a komunikační technologie a dalších. Kniha zkrátka pomůže zvýšit úroveň počítačové gramotnosti všem čtenářům.
Pokud jde o oblast elektronické komunikace, autor ji chápe nejen jako posílání e-mailů, ale zahrnuje pod ni i tvorbu WWW stránek (uplatnění typografických pravidel), chatování, elektronickou podatelnu atd. Zmiňuje nejen psaná pravidla, ale snaží se zohlednit i ta nepsaná, neboť se jedná o mladý, dynamicky rozvíjející se způsob komunikace. Publikace neopomíjí ani pravidla pro telefonní styk, neboť i ten dnes spadá do elektronické komunikace.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2009
Nakladatelství Computer Media
Autor Tomáš Neugebauer
Počet stran 136
Výrobce Computer Media
Vazba brožovaná bez přebalu
Jazyk české
ISBN 978-80-7402-011-7
Zobrazit více parametrů