Představujeme skvělého pomocníka pro všechny učitele výpočetní techniky. Jak už název napovídá, titul je souhrnem nápadů, tipů a postřehů, které výuku zpestří a usnadní cestu výpočetní techniky k žákům. Obsahem tak jsou nejrůznější hry, skládačky, podněty, příklady, tipy, triky apod., které lze s žáky použít ve výuce. Kniha není klasickou sbírkou příkladů se zadáním a řešením, ve kterých je specifikováno přesně to, co má žák udělat. Tento titul je koncipován opravdu jako nápadník, tedy shromažďuje... Celý popis

Koupit za 185 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Představujeme skvělého pomocníka pro všechny učitele výpočetní techniky. Jak už název napovídá, titul je souhrnem nápadů, tipů a postřehů, které výuku zpestří a usnadní cestu výpočetní techniky k žákům. Obsahem tak jsou nejrůznější hry, skládačky, podněty, příklady, tipy, triky apod., které lze s žáky použít ve výuce.
Kniha není klasickou sbírkou příkladů se zadáním a řešením, ve kterých je specifikováno přesně to, co má žák udělat. Tento titul je koncipován opravdu jako nápadník, tedy shromažďuje zajímavé podněty a nápady, které je možné ve výuce využít a pedagogem dále rozvíjet.
Autorem knihy je zkušený pedagog a dlouholetý učitel výpočetní techniky, který podklady pro knihu načerpal ze své bohaté praxe a nyní je utřídil do knižní podoby.
V úvodu každé série tipů (tematicky oddělených nápadů) je souhrnná tabulka s výčtem potřebných pomůcek, obtížností, potřebnou časovou dotací apod.
Kniha je plnobarevná a obsahuje spoustu obrázků a fotografií.
Přesto, že titul je určen primárně pro učitele základních škol, z nápadů mohou čerpat i středoškolští pedagogové.
Zobrazit více

Parametry

Druh počítačová literatura
Autor Martin Pokorný
Jazyk české
Nakladatelství Computer Media
Rok vydání 2008
Vydavatel COMPUTER MEDIA
Výrobce Computer Media
Počet stran 80
Zobrazit více parametrů