Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu.... Celý popis
Koupit za 339 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Doprava:
zdarma
Skladem
339 Kč
Koupit za 339 Kč
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
339 Kč
Koupit za 339 Kč
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
339 Kč
Koupit za 339 Kč
Popis
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Parametry
Vydavatel | Grada |
Autor | Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová |
Výrobce | Grada |