Špičkový, vysoce viskózní polosyntetický motorový olej sestavený pro ochranu starších závodních motorů, provozovaných ve vysoké zátěži a za vysokých teplot. Sestaven z minerálních a syntetických základových olejů s přidáním nejkvalitnějších výkonných aditiv a střihu odolných modifikátorů viskozity. Nyní nově aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - vylepšené složení oproti původní verzi CSS 20w60. Aplikace: Pro výkonné a upravené motory... Celý popis
Koupit za 1 537 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
MILLERS OILS CSS 20W60, polosyntetický, 5 l (MI79525) MILLERS OILS CSS 20W60, polosyntetický, 5 l (MI79525)
Doprava:
99 Kč
Skladem
1 537 Kč
Koupit za 1 537 Kč
Závodní polosyntetický motorový olej Millers Oils NANODRIVE - CSS 20W-60 5l
Doprava:
zdarma
1 933 Kč
Koupit za 1 933 Kč
MILLERS OILS CSS 20W60 5 L
Doprava:
119 Kč
Skladem
1 844 Kč
Koupit za 1 844 Kč
MILLERS OILS CSS 20W60, polosyntetický, 5 l
Doprava:
99 Kč
Skladem
1 790 Kč
Koupit za 1 790 Kč
MILLERS OILS CSS 20W60, polosyntetický, 5 l MI 79525
Doprava:
59 Kč
Skladem
1 790 Kč
Koupit za 1 790 Kč
Popis
Špičkový, vysoce viskózní polosyntetický motorový olej sestavený pro ochranu starších závodních motorů, provozovaných ve vysoké zátěži a za vysokých teplot.
Sestaven z minerálních a syntetických základových olejů s přidáním nejkvalitnějších výkonných aditiv a střihu odolných modifikátorů viskozity.
Nyní nově aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - vylepšené složení oproti původní verzi CSS 20w60.
Aplikace:
Pro výkonné a upravené motory poválečných vozů až do začátku 80. let.
Pro závodní použití, delší jízdy ve vysokých otáčkách, vytrvalostní soutěže, apod.
Pro delší jízdy v horkém období.
Špičkový motorový olej vyvinutý speciálně pro nasazení v historickém motorsportu a pro výkonné motory jako např. Aston Martin, Austin Healey, Jaguar, MG, TR, Ferrari, Lotus, Porsche nebo americké motory V8.
Ideální volba pro upravené motory Ford Kent and Pinto ve všech formách motorsportu.
Uživatelské výhody:
Poskytuje o 26% menší koeficient tření a menší opotřebení součástí než u původní verze CSS 20w60.
Prémiový polosyntetický vícerozsahový olej pro výkonné motory klasických automobilů.
Vysoký podíl syntetických složek pro zvýšenou ochranu při náročných podmínkách za vysoké zátěže a teplot motoru, při zachování původních viskozitních parametrů.
Stabilní tlak oleje i při dlouhotrvající extrémní zátěži - ideální pro vytrvalostní soutěže historických automobilů.
Polosyntetické základové oleje poskytují maximální ochranu motoru bez ztrát energie.
Špičková ochrana proti korozi a opotřebení.
Menší ubývání oleje.
Excelentní vlastnosti za nízkých provozních teplot.
Obsahuje vysoký podíl ZDDP aditiv na bázi zinku.
Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
Výrazné snížení tření.
Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
Nižší produkci tepla.
Vyšší výkon a kroutící moment.
Vyšší spolehlivost motoru a převodovky.
Vylepšenou energetickou účinnost.
Charakteristika:
SAE viskozita: 20w60
Hustota při 15°C: 0.880
Kinematická viskozita při 100°C: 22.7cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 201.0cSt
Viskozitní index: 137
Bod skápnutí: < - 20 °C
Bod vzplanutí: > 200 °C
Viskozita při studeném startu - 20 °C (CCS): 9,500cP max
Sestaven z minerálních a syntetických základových olejů s přidáním nejkvalitnějších výkonných aditiv a střihu odolných modifikátorů viskozity.
Nyní nově aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - vylepšené složení oproti původní verzi CSS 20w60.
Aplikace:
Pro výkonné a upravené motory poválečných vozů až do začátku 80. let.
Pro závodní použití, delší jízdy ve vysokých otáčkách, vytrvalostní soutěže, apod.
Pro delší jízdy v horkém období.
Špičkový motorový olej vyvinutý speciálně pro nasazení v historickém motorsportu a pro výkonné motory jako např. Aston Martin, Austin Healey, Jaguar, MG, TR, Ferrari, Lotus, Porsche nebo americké motory V8.
Ideální volba pro upravené motory Ford Kent and Pinto ve všech formách motorsportu.
Uživatelské výhody:
Poskytuje o 26% menší koeficient tření a menší opotřebení součástí než u původní verze CSS 20w60.
Prémiový polosyntetický vícerozsahový olej pro výkonné motory klasických automobilů.
Vysoký podíl syntetických složek pro zvýšenou ochranu při náročných podmínkách za vysoké zátěže a teplot motoru, při zachování původních viskozitních parametrů.
Stabilní tlak oleje i při dlouhotrvající extrémní zátěži - ideální pro vytrvalostní soutěže historických automobilů.
Polosyntetické základové oleje poskytují maximální ochranu motoru bez ztrát energie.
Špičková ochrana proti korozi a opotřebení.
Menší ubývání oleje.
Excelentní vlastnosti za nízkých provozních teplot.
Obsahuje vysoký podíl ZDDP aditiv na bázi zinku.
Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
Výrazné snížení tření.
Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
Nižší produkci tepla.
Vyšší výkon a kroutící moment.
Vyšší spolehlivost motoru a převodovky.
Vylepšenou energetickou účinnost.
Charakteristika:
SAE viskozita: 20w60
Hustota při 15°C: 0.880
Kinematická viskozita při 100°C: 22.7cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 201.0cSt
Viskozitní index: 137
Bod skápnutí: < - 20 °C
Bod vzplanutí: > 200 °C
Viskozita při studeném startu - 20 °C (CCS): 9,500cP max
Parametry
Výrobce | Millers Oils |
Objem | 5 l |
Viskozita | 20W-60 |
Složení | polosyntetické |
Použití | automobilové |
Typ motoru | čtyřtaktní |