Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi... Celý popis
Koupit za 168 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
168 Kč
Koupit za 168 Kč
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
Doprava:
zdarma
Skladem
168 Kč
Koupit za 168 Kč
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku - Zdeněk Mikoláš - e-kniha
Doprava:
zdarma
168 Kč
Koupit za 168 Kč
Popis
Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Navíc je uplatňován interdisciplinární přístup – přestože základní pohled na konkurenční potenciál a dynamiku podnikání se odvíjí z ekonomické teorie, jsou na konkrétní jevy uplatňována hlediska a přístupy z oblasti managementu, marketingu, sociologie, psychologie, systémové teorie. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále pedagogům a studentům magisterských a doktorských studií, případně kurzů MBA a celoživotního vzdělávání v oborech podniková ekonomika a management, podnikání, marketing, poradenství v podnikání apod.
Parametry
Autor | Mikoláš Zdeněk |
Výrobce | Grada |