Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z pohledu mediální vědy, politologie a sociologie. Pozornost je věnována i teoretickým otázkám vymezení médií a jejich funkcím a systémovému zařazení institutů mediálního práva. Poprvé je v české odborné literatuře komplexně rozebrán fenomén internetových... Celý popis
Koupit za 441 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Mediální právo 2 vydání - Rozehnal Aleš
Doprava:
69 Kč
Skladem
441 Kč
Koupit za 441 Kč
Mediální právo - 2. vydání - Aleš Rozehnal
Doprava:
45 Kč
Skladem
482 Kč
Koupit za 482 Kč
Mediální právo - 2. vydání
Doprava:
zdarma
Skladem
482 Kč
Koupit za 482 Kč
Mediální právo - Aleš Rozehnal
Doprava:
49 Kč
481 Kč
Koupit za 481 Kč
Popis
Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z pohledu mediální vědy, politologie a sociologie. Pozornost je věnována i teoretickým otázkám vymezení médií a jejich funkcím a systémovému zařazení institutů mediálního práva. Poprvé je v české odborné literatuře komplexně rozebrán fenomén internetových médií, a to zejména zpravodajských serverů, vysílání po internetu, resp. nelineární vysílání audiovizuálního obsahu prostřednictvím internetu. Vedle rozboru právní regulace a jejímu ovlivnění evropskou legislativou, je do textu zakomponována i současná domácí i zahraniční judikatura. V knize jsou vymezeny základní instituty mediálního práva s tím, že je zkoumán jejich vliv na další stránky společenského života. Kniha se věnuje historii mediálního práva a médií vůbec na území českých zemí. Klíčovou částí publikace je otázka institucionální a obsahové regulace médií s důrazem na zajištění svobody slova v médiích. Pozornost je věnována všem aspektům mediálního trhu, analyzuje tisková média, rozhlasové a televizní vysílání, internetová média, komerční komunikaci a reklamu zejména. Mezi další témata patří ochrana soukromí a dalších osobnostních práv, vše z pohledu legislativy, doktríny a judikatury. Jádro publikace spočívá v rozboru právních norem týkajících se elektronických médii (vysílacích i digitálních) s tím, že vymezuje jejich specifika a stanoví rozdíly mezi veřejnoprávními a soukromými elektronickými médii.
Parametry
Rok vydání | 2003 |
Nakladatelství | Aleš Čenek |
Autor | Aleš Rozehnal |
Počet stran | 464 |
Výrobce | Aleš Čeněk |
Vazba | Brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 596 gramů |
ISBN | 978-80-7380-549-4 |