Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu... Celý popis
Koupit za 196 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Média v meziválečné publicistice. Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.)
Doprava:
59 Kč
Skladem
196 Kč
Koupit za 196 Kč
Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát
Doprava:
49 Kč
Skladem
176 Kč
Koupit za 176 Kč
Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.) - Martin Charvát
Doprava:
29 Kč
Skladem
182 Kč
Koupit za 182 Kč
Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát, Jan Jirák
Doprava:
24 Kč
206 Kč
Koupit za 206 Kč
Média v meziválečné publicistice - Charvát Martin Jirák Jan a kol
Doprava:
69 Kč
Skladem
230 Kč
Koupit za 230 Kč
Popis
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné.
Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která vyšla v roce 2018.
Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která vyšla v roce 2018.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2020 |
Autor | Martin Charvát |
Počet stran | 180 |
Výrobce | Metropolitní univerzita Praha |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-7476-179-9 |