Zapomeňte na to, že marketingový výzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů technik a postupů marketingového výzkumu, a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu

Koupit za 256 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Zapomeňte na to, že marketingový výzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů technik a postupů marketingového výzkumu, a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2009
Nakladatelství Computer Press
Autor Miroslav Foret
Počet stran 124
Výrobce Computer Press
Jazyk české