Zapomeňte na to, že marketingový výzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů technik a postupů marketingového výzkumu, a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu
Koupit za 256 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketingový průzkum - Foret Miroslav
Doprava:
69 Kč
Skladem
256 Kč
Koupit za 256 Kč
Marketingový průzkum - Miroslav Foret
Doprava:
49 Kč
Skladem
245 Kč
Koupit za 245 Kč
Popis
Zapomeňte na to, že marketingový výzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů technik a postupů marketingového výzkumu, a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového výzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2009 |
Nakladatelství | Computer Press |
Autor | Miroslav Foret |
Počet stran | 124 |
Výrobce | Computer Press |
Jazyk | české |