Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační... Celý popis
Koupit za 289 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.
II. jakost- poškozený obal
Počet stran: 224
Autor: Miroslav Karlíček; Petr Král
Rok vydání:
Nakladatelství: Grada
EAN: 9788024735412
ISBN: 978-80-247-3541-2
II. jakost- poškozený obal
Počet stran: 224
Autor: Miroslav Karlíček; Petr Král
Rok vydání:
Nakladatelství: Grada
EAN: 9788024735412
ISBN: 978-80-247-3541-2
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2011 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Miroslav Karlíček, Petr Král |
Počet stran | 224 |
Výrobce | Grada |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Jazyk | české |
Váha | 424 gramů |
ISBN | 978-80-247-3541-2 |